torsdag 1 oktober 2009

Bara en vanlig onsdag

Idag har jag tittat på nervceller som fluorescerar, coolt. Själv ska jag dock titta på en annan celltyp men jag ska minsann få dem att fluorescera coolt också. Hoppas jag, det är liksom förutsättningen för att mitt projekt ska fungera.

Börjar närma mig starten för mina egna experiment, ska jobba bredvid Sam lite till nästa vecka sedan ska det förhoppningsvis dra igång. Jag blir väldigt sugen på att labba när jag ser de andra. Själv håller jag på med att läsa artiklar och sortera referenser. Inte jätteroligt men det ska förhoppningsvis vara värt det sedan när jag börjar skriva min rapport.

Har bokat valsafari till på lördag så nu är det bara att hoppas att det inte blåser för mycket för då ställer dem in det. Ska åka med mamma och pappa, vilka jag för övrigt ska möta på flygplastsen i morgon. Ska bli kul att träffa dem, det är ju ett tag sen sist.

Nu måste jag fixa lite för i morgon, och det inkluderar att röra på mig så att jag blir varm (gör en minnesnotering att aldrig mer bo i en källare :P)

2 kommentarer:

  1. Ha en kanon valsafari (jag tror på vackert väder!)

    SvaraRadera
  2. Saknar dig. Är massa stolt! Akta dig för björnar och spindlar. kramar/natte

    SvaraRadera