onsdag 16 december 2009

Inte långt kvar...

Längesedan sedan sista inägget, jag vet. Har dock legitim anledning - jobbar som en galning med min uppsats och poster och allt. Kommer inte att vara klar när jag åker hem dock vilket föranleder stor besvikelse (vem vill egentligen jobba i julhelgen?) men jag kan inte göra det snabbare än jag gör det nu och min handledare läser det snabbt och allt, så sånt är livet. Hann i alla fall med att åka till Whistler-Blackcomb för en dags skidåkning i lördags (eller, rent tekniskt had ejag förstås inte tid men jag hade ångrat det så länge jag lever om jag inte hade åkt). Det var så roligt, trodde att jag skulle vara helt kass då jag inte åkt skidor på många år nu men det visade sig att det var ungefär som att cykla, det kom tillbaks till mig på 1 sekund =)

Roar mig med att få tvättat så mycket som möjligt för jag tycker att det är så mycket lättare att packa rena kläder jämfört med när man har en massa smutstvätt. Och tro mig, jag behöver all hjälp jag kan få om jag ska få ihop det här (täcket bara ska med ;)

Hinner inte med mer nu (har å andra sidan inte hänt så mycket mer spännande heller pga allt pluggande :P ) men ha det bra därhemma.

2 kommentarer:

  1. Thomas Beckman (farbror alltså)16 december 2009 kl. 19:58

    vi fick julkort av dig häromdan, vaddå pluggar?
    Skämt åsido, tack så mkt, och du...
    Hjärtligt välkommen hem, o kram från oss alla!
    ps du kan åka skidor här med, nästan.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Vad roligt att höra från er =)
    Ska bli skönt att komma hem igen. Har varit en otrolig upplevelse men jag är redo att åka hem nu ;)

    Kram

    SvaraRadera