fredag 4 september 2009

"Lab gathering"

Idag (jag vet att jag fuskar med datumen igen) var jag på labmiddag med hela Gordons lab. Vi var på en indisk restaurang på campusområdet (för att det skulle vara lätt för folk att delta) och jag beställde naanbröd och något som hette Mountain Creamy Butter Chicken. Den skulle inte vara så stark, och det var den väl för all del inte, men tillräckligt stark för att jag skulle vara glad över att jag inte valde något som faktiskt skulle vara starkt. Hur som helst var det väldigt gott och jag vill gärna gå dit någon mer gång innan jag åker hem.

Jag hade träffat de flesta innan som hörde till labet men det var några nya ansikten. Det är en väldigt trevlig samling människor och det känns som att stämningen på labet är bra. Känns ju skönt när jag vet att jag kommer att tillbringa åtskilliga timmar där.

I morgon åker jag till Whistler...Jippi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar